favicone

Klachtenprocedure

favicone

Het is natuurlijk vervelend wanneer je een klacht hebt over onze producten of dienstverlening. Graag helpen wij je verder en een gewenste oplossing bieden.
Hieronder vind je een klachtenformulier waarin je je klacht uiteen kunt zetten. Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid deze op te lossen.
Na ontvangst van je klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een antwoord. Mocht er meer tijd nodig zijn, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Uiteraard kun je ook altijd contact opnemen met de afdeling Bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen. https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr